The House of Da Vinci 2
Zostań uczniem legendarnego Leonarda da Vinci. Rozwiązuj misternie wykonane mechaniczne łamigłówki 3D i odkryj to, co ukryte. Odwiedzaj przepiękne lokacje przepełnione duchem włoskiego renesansu. Cofaj się w czasie, by wpływać na teraźniejszość. ORYGINALNE TECHNICZNE ŁAMIGŁÓWKI Setki nowych przedmiotów, łamigłówki 3D i mechanizmy do rozpracowania – wszystko to czeka na Ciebie. PODRÓŻE W CZASIE Cofaj się w czasie nie tylko po to, by odkryć dawne tajemnice i ukryte przedmioty – użyj wyjątkowego narzędzia, jakim jest Oculus Perpetua, by wpływać na teraźniejszość. NOWE STEROWANIE DOTYKOWE Poruszanie się po fascynujących lokacjach gry jest łatwiejsze niż kiedykolwiek. Sterowanie zostało ulepszone, by było tak intuicyjne i przyjemne, jak to tylko możliwe. USŁYSZ CAŁĄ HISTORIĘ The House of Da Vinci to wspaniałe audiowizualne doświadczenie: teraz wszystkie postacie w grze mają podłożone głosy. Aż ciarki przechodzą! INTRYGUJĄCE FILMIKI W tym jeden pokazujący, jak Leonardo da Vinci stworzył swoją słynną Ostatnią Wieczerzę.