Hairdresser Simulator
Twórz nowe fryzury dla klientów - strzyż, farbuj i wykonuj perfekcyjne stylizacje! Doskonal się we fryzjerskim fachu, rozwijając umiejętności i zarządzając własnym salonem. Generuj zyski, zatrudniaj pracowników i pnij się na szczyt! Daj upust swojej kreatywności, rozwijając się we fryzjerskim fachu - przekonaj się, w jakim stopniu prosta zmiana fryzury może odmienić człowieka! ODKRYJ I ROZWIŃ SWOJE UMIEJĘTNOŚCI Hairdresser Simulator oferuje dostęp do różnorodnych mechanik oraz funkcji, któe pomogą ci rozwinąć fryzjerską karierę. Przygouj swój salon na przyjęcie klientów, chwyć nożyczki i bądź gotowy na strzyżenie! - Zaprojektuj swoją własną postać - spróbuj przenieść siebie, lub swojego ulubionego celebrytę! - 9 miejsc do kupienia i przekształcenia w salony fryzjerskie. - Wyremontuj swój salon i udekoruj go według uznania. - Zadbaj o włosy swoich klientów, mając do dyspozycji 10 różnorodnych czynności fryzjerskich: szamponowanie, suszenie, szczotkowanie, podcinanie, cieniowanie i inne. A wszystkie one poprzedzają jeszcze fazę stylizacji! - Zapanuj nad włosami klientów z wykorzystaniem 11 narzędzi fryzjerskich, takich jak: nożyczki, maszynka do golenia, szczotka, prostownica, lokówka, suszarka i inne! - Zarządzaj swoim salonem - to ty jesteś osobą, która powinna zadbać zarówno o odpowiednie zyski, jak i utrzymanie porządku w salonie fryzjerskim. ZOSTAŃ FRYZJEREM "Eksperymentuj z koloryzacjami i strzyżeniem włosów. Nie zapomnij także o odpowiedniej pielęgnacji - umyj włosy, używając produktów wysokiej jakości, wysusz je i przejdź przez cały proces stylizacji. Balejaż, trwała ondulacja, czy pasemka - wybór należy do Ciebie! Rozwijaj swoje fryzjerskie umiejętności, aby spełnić oczekiwania klientów. " STWÓRZ WŁASNĄ POSTAĆ Proste, kręcone, a może z grzywką dopełniającą szykowny styl? Hairdresser Simulator daje Ci możliwość eksperymentowania z twoimi klientami - użycie nożyczek nie jest wymagane! Zmień wygląd swoich klientów, lub spróbuj odtworzyć siebie w kreatorze postaci! Może to czas wypróbować nową fryzurę? W trybie sandbox czekają na ciebie niezliczone możliwości! ZBUDUJ SWOJE FRYZJERSKIE IMPERIUM Pnij się na szczyt, stając się potentatem w fryzjerskim fachu i rozwijając swoje imperium. Kupuj i remontuj kolejne salony, zatrudniaj nowych pracowników, a także ucz się pewnych sztuczek, dzięki którym zadowolisz swoich klientów. Pozostawaj na bieżąco z aktualnymi trendami i nabywaj nowe produkty dla wymagających klientów - im wyżej jesteś oceniany, tym więcej zarabiasz. Nie spoczywaj na laurach, a dołączysz do grona sławnych fryzjerów!