SEGAFabularne
Historia początkującego detektywa i Przywoływacza Demonów, znakomitego Raidou Kuzunohy XIV powraca w odświeżonej wersji! Wzywaj demony, aby rozwiązywać nadprzyrodzone zagadki oraz pozbywać się przeciwników. Dodatek przedsprzedażowy zawiera element kosmetyczny: Okulary Raidou. Dzięki tym okularom, które były tak popularne w erze Taisho, jego urok osobisty zwiększy się do poziomu, któremu trudno będzie się oprzeć. *Dodatek przedsprzedażowy będzie dodawany do zakupów dokonanych przez północą czasu lokalnego w czwartek 19 czerwca 2025 r. Podejmij się sprawy stulecia w tym obowiązkowym do ogrania klasyku od studia ATLUS. Studio odpowiedzialne za serię Shin Megami Tensei przedstawia odświeżoną wersję „Devil Summoner: Raidou Kuzunoha vs. The Soulless Army”. Ta wersja zawiera ulepszoną grafikę, aktualizacje mające na celu poprawę rozgrywki, nowy dubbing oraz przebudowany system walki! Taisho 20, Stolica Młoda spadkobierczyni odwiedza agencję detektywistyczną Narumi z dość niecodzienną prośbą… chce, aby ją zamordowano. Zanim zdąży wyjaśnić sytuację, zostaje porwana. Początkujący detektyw Raidou Kuzunoha XIV, obrońca Stolicy, który dorywczo pełni funkcję jako Przywoływacz Demonów, jest na tropie. Śledztwo Raidou prowadzi go do różnych zakątków miasta, a nawet do Krainy Mroku – miejsca, w którym spotykają się prawdziwy świat i zaświaty zamieszkiwane przez demony. Wciel się w Raidou Kuzunohę i przebrnij przez przeszkody, które uniemożliwiają ci dalsze śledztwo z pomocą zaprzyjaźnionych demonów. Choć z początku będzie się wydawać, że to jedynie sprawa zaginionych osób, to przekonasz się wkrótce, że sprawa ta zyska rangę spisku, który nie tylko może wstrząsnąć Stolicą, ale też całym narodem. GŁÓWNE CECHY Wersja odświeżona, jednak wierna oryginałowi: Klasyczne RPG akcji w klimatach nadprzyrodzonych powraca! Odświeżona została warstwa wizualna i audio oraz zaimplementowano ulepszenia systemu walki z myślą o współczesnych konsolach, ale nie kosztem stylu oryginalnej odsłony. Odświeżony interfejs, pełny dubbing, powiększone przestrzenie trójwymiarowe oraz wiele innych są okazją zarówno dla weteranów, jak i nowych graczy, aby dać się ponieść temu ekscytującemu i nostalgicznemu doświadczeniu. Detektywistyczna przygoda w nadprzyrodzonych klimatach: Znajdź w sobie duszę detektywa w tej porywającej przygodzie pełnej nadprzyrodzonych zdarzeń i zachwycających postaci o wielopłaszczyznowych osobowościach. Dotrzyj do prawdy o zmowie panującej w Stolicy. Jednak nie licz, że nie obędzie się bez nieoczekiwanych zwrotów akcji. Wykorzystaj moc swojego umysłu oraz demony w swojej dyspozycji, aby nie przeoczyć żadnej wskazówki. Zagadka rodem z alternatywnej wersji ery Taisho: Przemierzaj po historycznych ulicach Tokio w alternatywnych latach 30. XX wieku lub zbadaj czeluście Krainy Mroku, gdzie będą czekać na ciebie hordy demonów. Do dyspozycji masz ponad 120 demonów, które możesz przywoływać jako swoich sojuszników, ale uważaj, aby nie oddać ludzkości w ręce mroku.