Streets of Rogue: Character Pack Edition
Wersja Streets of Rogue: Pakiet postaci zawiera zarówno grę Streets of Rogue, jak i zawartość do pobrania Pakiet postaci. - Streets of Rogue to rogue-lite, w którym to decyzje gracza, wolność i anarchia grają pierwszą skrzypce. Gra czerpie z szybkich rogue-lite'ów z widokiem z góry i rozwija je o swobodną, eksperymentalną i emergentną rozgrywkę, wzbogaconą o elementy głębokiej symulacji i RPG. - Pakiet postaci Streets of Rogue zawiera dodatkowe sześć nowych grywalnych postaci, z których każda ma własne nowe, unikalne umiejętności i poważne zadania do wykonania!