Agatha Christie - Hercule Poirot: The London Case
W tej przygodowej grze detektywistycznej wcielisz się w rolę słynnego detektywa Herkulesa Poirota, który na zlecenie Lloyd's of London ma zapewnić transport, ochronę i sprzedaż cennego obrazu „Maria Magdalena”. Obraz ma być główną atrakcją nowej wystawy w londyńskim muzeum, na której znajdą się inne dzieła sztuki religijnej wypożyczone z Brukseli. Twój kolega, Hastings, pracujący dla Lloyd's of London pomoże Ci w załatwieniu ubezpieczenia dzieł sztuki i sprzedaży obrazu. Po przybyciu do muzeum spotkasz nowego właściciela obrazu, Mortimera Ailswortha, oraz kustosza muzeum, Evelyn Warbeck. Przy pomocy dostępnych zasobów sprawdź zabezpieczenia i chroń obraz przed potencjalnymi zagrożeniami. Tydzień później odbędzie się gala przedpremierowa, na której pojawią się główni bohaterowie. Jednak sprawy przybierają nieoczekiwany obrót, gdy obraz zostaje skradziony na oczach wszystkich. Dzięki swoim niewątpliwym umiejętnościom detektywistycznym musisz odkryć prawdę i znaleźć złodzieja. Czy uda Ci się rozwiązać zagadkę i odzyskać skradziony obraz? CECHY - Kontynuuj podróż w drugim odcinku wielokrotnie nagradzanej sagi, której akcja tym razem toczy się w Londynie. - Eksploruj kultowe londyńskie zakątki w roli sławnego Herkulesa Poirota. Poczuj dreszczyk emocji związany z pracą detektywa i rozwiąż zagadkę dzięki funkcjom prowadzenia śledztwa, takim jak przesłuchania podejrzanych i zbieranie dowodów. - Zanurz się w dedykowanej oryginalnej historii z postaciami mówiącymi po angielsku, francusku i niemiecku. - Scenariusz wiernie oddaje historie i postacie z młodości Poirota opisane w opowiadaniach Agathy Christie. Przesłuchiwanie świadków i podejrzanych: Rozwiązuj tajemnice i łącz wskazówki, korzystając z nowego systemu z elektryzującą narracją, która utrzyma Cię w napięciu do samego końca. Eksploracja przestrzeni i zbieranie przedmiotów: Eksploruj nowe przestrzenie w poszukiwaniu wskazówek. Uważnie szukaj dowodów i gromadź informacje na ich temat z perspektywy pierwszej osoby. Zbieraj przedmioty i używaj ich do przechodzenia na kolejne etapy śledztwa. Znajdź odpowiednią kombinację i otwórz skrzynie. Obracaj kamerą w poszukiwaniu nowych interesujących miejsc. Mindmaps i timeline: Gromadź wskazówki, a dowody pojawią się na „mapach umysłu”. Dzięki ulepszeniu „mapy umysłu” znalezienie właściwych powiązań między wszystkimi dowodami wymaga teraz więcej uwagi. Nowa funkcja – oś czasu – pomaga Poirotowi lepiej zrozumieć związki przyczynowo-skutkowe.