Valthirian Arc: Hero School Story 2
Nie wszyscy rodzą się bohaterami – wielu uczy się heroizmu w najlepszej Szkole Bohaterów – Twojej. Zbuduj własną akademię bohaterów i zarządzaj nią w tym połączeniu symulacji i gry RPG! Kształć wyjątkową, nieustannie rosnącą kadrę uczniów i tocz strategiczne walki turowe, jednocześnie poznając fabułę toczącą się na przestrzeni dziesięciolecia. FABUŁA TOCZĄCA SIĘ NA PRZESTRZENI 10 LAT Odkryj tajemnicę przebudzenia smoka, który sieje zniszczenie w świeci Valthirii. Czy zdołasz odbudować akademię i zjednoczyć królestwa w walce ze złem? SPRAWUJESZ KONTROLĘ: ZBUDUJ I ZARZĄDZAJ SZKOŁĄ BOHATERÓW STWÓRZ PROGRAM NAUCZANIA Wysyłaj uczniów na różne zajęcia, aby zamienić ich w bohaterów. Twoje przywództwo zadecyduje o tym, jak uczniowie będą zachowywać się podczas misji! PLANUJ, PRZEWIDUJ I DZIAŁAJ W WALKACH TUROWYCH Wybierz drużynę do każdej misji i zapewnij uczniom praktyczne doświadczenie w terenie, walcząc z potworami Valthirii w walkach turowych. NIE SAMĄ PRACĄ CZŁOWIEK ŻYJE Uczniowie nie mogą bez przerwy się uczyć lub pracować w terenie, prawda? Uczestnicz w zawodach w pływaniu, wędkowaniu, jedzeniu i lepieniu bałwanów!