Trails and Traces: The Tomb of Thomas Tew
W 1695 r. Tew i jego piracka załoga ścigali statek Mughal. Jego statek, The Amity, zaatakował ścigany okręt, Fateh Muhammed. Tew otrzymał bezpośrednie trafienie kulą armatnią i zmarł na miejscu. A może jednak nie? Czasy obecne. Detektyw James Labbett przyjmuje sprawę zaginionych osób, która nieoczekiwanie prowadzi do przygody związanej z odkryciem prawdy o piracie Thomasie Tew. Ale nie jest jedynym zainteresowanym tą tajemnicą... Użyj swoich umiejętności detektywistycznych i wszelkich niezbędnych środków, aby dotrzeć do informacji. Cechy * Przygoda point-and-click zainspirowana klasycznymi tytułami. * Użyj megafonu na niczego niespodziewających się ludziach, aby uzyskać wskazówki... i dobrze się bawić. * Oryginalna ścieżka dźwiękowa i tryb szafy grającej. * Wspaniała dawka humoru!