Warhammer 40,000: Shootas, Blood & Teef
Orkowie – dzika rasa znana powszechnie jako „zielona horda” – przelewają się przez gwiazdy z niezrównaną brutalnością w szalonych krucjatach znanych jako Łaaa! Orkowie są zaciekli, bezwzględni i prymitywni, ale mają przewagę liczebną nad każdym wrogiem, który stanie na drodze ich destrukcji. Rusz na czele inwazji orków – będziesz walić, strzelać i roztrzaskiwać, aby przebić się do miasta-roju Luteus Prime z zadaniem odzyskania swojego paszczuna z włosami i zemszczenia się na swoim wodzu! A kto wie, może przy okazji uda ci się stanąć na czele ŁAAA!? To przetrwanie najsilniejszych pełne radosnej przemocy! Nigdy dość dakka! Zlikwiduj swoich nieprzyjaciół, używając szerokiego arsenału broni. Sprowadź na nich prawdziwą zagładę. Nikt nie stanie ci na drodze! Ogromne eksplozje i latające części ciał jeszcze nigdy nie były takie fajne! WAAAGH! Poczuj, jak budują się w tobie emocje i przemoc, a potem wybuchają gradem pocisków! Przemoc powoduje przemoc. Rozpoczęta przez ciebie destrukcja rośnie i w końcu przeradza się w niepowstrzymane ŁAAA! Ponieważ orkowie zostali stworzeni do dwóch rzeczy: walczenia... i wygrywania! Orki razem silne! Zwołaj znajomych i podejmijcie wspólną walkę z siłami Astra Militarum, kultami genokradów oraz Kosmicznymi Marines. Albo rozwal im wszystkim łby, aby ustalić, kto jest najtwardszym orkiem w klanie!