Trailmakers: Deluxe Edition
Jeśli chcesz dodać odrobinę bitej śmietany i wiśni do swojej gry w Trailmakers, ten nudle zawiera skórki, naklejki i dwa DLC: Powietrzni: Najpopularniejsze rozszerzenie do tej pory! W tej kampanii opartej na misjach będziesz nawigować zupełnie nowym światem Trailmakers z pustyniami, górami i pięknymi unoszącymi się wyspami. Lokalna populacja Chirpo przyzna ci coraz trudniejsze zadania, gdy będziesz zagłębiał się głębiej w niebezpieczne terytorium Piratów Robotów. Bloki: Duży Kokpit Siedzenie Pasażera Okno Samolotu Duża Śmigło Silnik Rakietowy Duży Odrzutowiec Koła Podwozia Krótkie Łopatki Śmigła Helikoptera Długie Łopatki Śmigła Helikoptera Trofeum Chirpo (Nagroda za ukończenie kampanii Powietrzni) Dostosowanie Postaci: Głowa Chirpo Mechanik (Męski i Żeński) Nowoczesny Pilot (Męski i Żeński) Pirat Vintage (Męski i Żeński) Strój Chirpo Hełm Sił Powietrznych Hełm Sił Powietrznych Vintage Okulary Przeciwsłoneczne Wysokie Fale: Wypłyń w morze i zanurz się z głową do nowego doświadczenia w Trailmakers z naszym całkowicie przebudowanym systemem fizyki pogody - wiatr i fale na Wysokich Falach będą wyzwaniem dla twoich umiejętności jak nigdy dotąd! Funkcje: Duża nowa mapa z czterema nowymi wyspami do zbadania Ponad 100 ukrytych skarbów do zebrania Sekretne lokalizacje do odkrycia Całkowicie nowy system pogodowy z fizyką wiatru i fal Bloki: Gniazdo Kruka Maszt Silnik Zaburtowy Armata na Proch 5x Bloczki Żaglowe Latarnia Okrętowa Śpiewająca Papuga Gramofon Szant Dzwon Pakiet Skórek: Z tym pakietem skórek odblokujesz pięć nowych skórek, które można nakładać na bloki w Trailmakers, aby zmienić ich wygląd: Kamień Chrom Poświata Kamuflaż Drewno Pakiet Naklejek Akcji: Pakiet Akcji odblokowuje cztery nowe kategorie z łącznie 50 niesamowitymi nowymi naklejkami. Pakiet Akcji jest pełen wszystkiego, od znaków drogowych, dziur po kulach, pasków wyścigowych po tarcze deski rozdzielczej samolotu. Dodaj charakteru swoim budową, dodając autentyczne uszkodzenia bojowe lub szczegóły techniczne! 50x naklejki z dziurami po kulach, śladami spalenizny, tablicami rozdzielczymi, panelami, pasami wyścigowymi i o wiele o wiele więcej.