West of Dead: Path of the Crow Edition
Purgatory, stan Wyoming, 1888 r. Miejsce opanowane przez mrok, dym z rewolwerów, grzech, potępienie, wendigo i wiedźmy. To nieustannie zmieniający się, pełen chaosu świat kształtowany przez wspomnienia, kulturę i wierzenia wędrujących dusz. Gdy pewien nieboszczyk na powrót budzi się do życia, pamiętając jedynie postać człowieka w czerni, uruchamia się ciąg wydarzeń z pogranicza mitów i koszmarów. Wcielasz się w postać nieboszczyka Williama Masona, któremu użyczył głosu Ron Perlman. Wkraczasz do ponurego, bezlitosnego świata miasteczka Purgatory w dynamicznej strzelance łączącej płynność gry na dwa drążki z taktycznym korzystaniem z przeszkód. Twoje umiejętności zostaną wystawione na prawdziwą próbę! Kryj się i likwiduj wrogów w strzelaninach na niepowtarzalnych, losowo generowanych polach walki. Dziki Zachód jeszcze nigdy nie był tak mroczny. Zawartość Path of the Crow Deluxe Edition: Towarzysz: Kruk. Nowy przyjaciel naszej postaci, który nie opuści was nawet w najczarniejszej godzinie. Nowy poziom: Pobojowisko. Poszarpany eksplozjami, spalony ogniem, opanowany przez zgniliznę i rozkład obszar spowity mgłą, w której rozbrzmiewają echa wezwań do szarży. Poziom ten ma najbardziej wojenny charakter ze wszystkich. Nowy wróg: Kapitan. Jest to przerażający przeciwnik opętany żądzą wojny. Walczy działkiem i szablą, dzięki czemu stanowi spore zagrożenie zarówno na dystans, jak i z bliska. Nowa broń: Moździerz. Można go zdobyć na Pobojowisku. Broń ta przerazi nawet wrogów schowanych za przeszkodami.