Poczuj się jak prawdziwy łowca w tej wyjątkowej grze z realistycznym, wizualnie zachwycającym otwartym światem, który jest regularnie aktualizowany we współpracy ze społecznością. Zanurz się we wciągającej kampanii dla jednego gracza lub poluj wspólnie ze znajomymi. NAJBARDZIEJ AUTENTYCZNY SYMULATOR ŁOWIECTWA Z OTWARTYM ŚWIATEM Swobodnie przemierzaj szczegółowo odwzorowane środowiska i odkrywaj szeroki wachlarz krain i biomów charakteryzujących się własną fauną i florą. Wkrocz w nowy wymiar realizmu dzięki systemowi, który uwzględnia złożone zachowania zwierząt, zmienne warunki pogodowe, pełny cykl dobowy, symulowaną balistykę, realistyczne dźwięki i zapachy roznoszone przez wiatr. TWOJE POLOWANIE. TWÓJ WYBÓR Mając do dyspozycji całą gamę broni, amunicji i wyposażenia, na pewno znajdziesz coś dla siebie. Spotkasz wiele zwierząt, między innymi zające, kaczki krzyżówki, niedźwiedzie czarne, jelenie i łosie, więc musisz dobrać odpowiednią broń do danego gatunku, poznać jego zachowania i miejsce występowania, aby wytropić, zwabić i finalnie upolować zwierzę. KLUCZOWA WSPÓŁPRACA Z GRACZAMI Gra theHunter: Call of the Wild jest tworzona w ścisłej współpracy ze społecznością i oferuje mnóstwo płatnych, jak i darmowych treści, między innymi rezerwaty, wyposażenie łowieckie, pakiety broni i chaty myśliwskie. Nowa zawartość i aktualizacje są regularnie dodawane, dzięki czemu gra nieustannie się zmienia. UHONORUJ ZDOBYCZ Każda wyprawa to inna historia. Uwiecznij swoje przygody przeżyte w rezerwatach Layton Lake i Hirschfelden, zawieszając trofea w przestronnej chacie łowieckiej, a następnie odpocznij przy kominku i zaplanuj swoje kolejne łowy. RAZEM LEPIEJ Wyrusz do zapierających dech w piersiach rezerwatów nawet z ośmioma innymi graczami, korzystając z internetowego trybu wieloosobowego. Opracujcie wspólną strategię lub sprawdźcie, komu uda się upolować największy okaz. Wystarczy, że jeden gracz w drużynie będzie posiadać płatny dodatek DLC z rezerwatem, aby wszyscy mogli do niego dołączyć.