Ikkarus and the Prince of Sin
Dowiedź swojej wartości jako bohater wioski i odbuduj tawernę, podejmując się różnych misji i przy okazji odkryj prawdziwy romans! Ikkarus and the Prince of Sin to przygodowa powieść wizualna fantasy yaoi, w której możesz zarządzać swoimi codziennymi rutynowymi zadaniami, podróżować po krainie, akceptować zadania poboczne, realizować 3 możliwe opcje romansów, odkryć 6 unikalnych zakończeń i odblokować specjalne sceny CG w miarę postępów. Doświadczenie można dodatkowo dostosować, wybierając ustawienia trudności skoncentrowane na fabule lub wyzwaniu stawianym przez rozgrywkę!