Wild Card Football
Futbol dla każdego! Wild Card Football to pełna frajdy i łatwa do opanowania zręcznościowa gra z futbolem w roli głównej łącząca rozgrywkę drużynową 7 na 7 z wyjątkowym systemem dzikich kart, dzięki któremu w mgnieniu oka odmienisz losy meczu za pomocą specjalnych bonusów i łamiących zasady zdolności. Zoptymalizowane zasady, możliwość personalizacji drużyn i strojów, rzeczywiści profesjonalni zawodnicy oraz spektakularne zagrania pozwolą popisać się swoimi umiejętnościami w trybach dla jednego gracza i rywalizacyjnej rozgrywce dla wielu graczy. Dodatkowo wykorzystując dzikie karty, można na nowo zdefiniować futbol i złamać wszelkie schematy. NAJWAŻNIEJSZE FUNKCJE Stwórz swój wymarzony zespół: wybieraj spośród setek profesjonalnych graczy w wydaniu ulicznym i zbierz prawdziwy gang z boiska do meczów 7 na 7. Pokonuj kolejne wyzwania i bierz udział w różnych wydarzeniach, aby odblokować nowych graczy i inne ekscytujące nagrody. Zagrywaj dzikie karty: uwolnij moc ponad 150 dzikich kart, aby przechylić szalę zwycięstwa na swoją stronę w mgnieniu oka. Wykonuj specjalne ruchy, takie jak przyzwanie muru albo niewidzialność, i podkręcaj statystyki drużyny w krytycznych momentach albo zagrywaj łamacze zasad i całkowicie zmieniaj reguły rozgrywki. Zdobądź mistrzostwo - udowodnij swoje umiejętności w trybie sezonu dla jednego gracza, rywalizuj w trybie online dla wielu graczy z funkcją crossplay w dobieraniu gry lub walcz ze znajomymi o miano szefa na dzielni w lokalnej rozgrywce dla wielu graczy. Złożona personalizacja: modyfikuj różne elementy tożsamości twojego zespołu, takie jak herby, stroje czy kolory, wybierz stadion, a następnie opracuj wyjątkowe zagrania i talie dzikich kart, które dopieszczą twoją taktykę.