Kingdom of Arcadia
Czy Sam zdoła dotrzeć do domu po tym, jak został wciągnięty do gry arcade swojego taty? Sam to normalny chłopak, który lubi gry wideo. Tak jak jego tata uwielbia stare gry. Jednak gdy próbuje zagrać na maszynie arcade swojego taty, nagle zostaje wciągnięty do środka i trafia w sam środek własnej, pikselowej przygody. Czy zdoła wrócić do domu? Pomóż Samowi usunąć czar rzucony na Arcadię i wrócić bezpiecznie do domu, zanim będzie za późno! Królestwo Arcadii to gra w stylu metroidvania z pięcioma poziomami, z których każdy zawiera wiele misji do wykonania. Sam napotka na swojej drodze wielu różnych przeciwników, ogromnych bossów i inne przeszkody w pikselowym stylu retro. Na szczęście może zdobywać poziomy i kupować nowy ekwipunek ze sklepów, aby wspomóc się w trudnej przygodzie, która go czeka!