Kingdom Come: Deliverance II Gold Edition
Kingdom Come: Deliverance II to ekscytująca gra RPG akcji rozgrywająca się pośród chaosu wojny domowej w piętnastowiecznych Czechach. Wcielasz się w Henryka ze Skalicy – zwykłego człowieka dokonującego niezwykłych czynów – uwikłanego w porywającą opowieść o zemście, zdradzie i niesamowitych odkryciach. Wyrusz w epicką podróż „ze skromnej kuźni do królewskiego dworu”, poszukując sensu w tym pięknym, aczkolwiek brutalnym średniowiecznym świecie. Od tętniących życiem miejskich ulic po gęste lasy – odkrywaj średniowieczną Europę w tym otwartym świecie pełnym niezapomnianych przygód, akcji, emocji oraz cudów. CECHY GRY Opowieść o miłości i zemście Zobacz świat oczami Henryka, młodego mężczyzny, który pragnie pomścić swoich zamordowanych rodziców. Jego historia, ilustrowana ponad pięcioma godzinami zachwycających animacji, pokazuje, jak Henryk zmienia się z ambitnego wojownika w prawdziwego buntownika, który spotyka na swojej drodze szereg charyzmatycznych postaci i przeżywa niezapomniane przygody, stawiając czoła królowi Węgier, Zygmuntowi Czerwonemu Lisowi oraz jego przerażającym sojusznikom. Prawdziwe doświadczenie RPG Twoje działania mają wpływ na losy Henryka oraz na to, jak będzie postrzegany. Dostosuj jego wygląd, umiejętności oraz wyposażenie, zajmując moralne stanowisko odnośnie do rozgrywających się wokół wydarzeń. Podróżuj i angażuj się w unikatowe zajęcia, takie jak kowalstwo czy łucznictwo, aby naprawdę wczuć się w realia tego tętniącego życiem regionu Europy, który na zawsze zapamięta Twoje poczynania. Żyj średniowiecznym życiem Ta niesamowicie realistyczna rekonstrukcja piętnastowiecznych Czech pozwala Ci doświadczyć tego fascynującego krajobrazu jak nigdy dotąd. Zagub się w wielkim mieście, nawiązuj kontakty z chłopami i rozmawiaj ze szlachtą, eksplorując rozległe, bogate wsie z tawernami, łaźniami, zamkami i nie tylko. Realistyczna pierwszoosobowa walka Poczuj brzęk stali i terror walki na śmierć i życie, biorąc udział w ekscytujących bitwach w czasie rzeczywistym. Masz do wyboru szereg autentycznych broni oraz stylów walki, które przypadną do gustu każdemu graczowi. Przemieszczaj się pieszo, konno lub ukradkiem i wyspecjalizuj w eleganckim władaniu mieczem, brutalnej broni tępej lub śmiercionośnych atakach na odległość.