PGA TOUR 2K21 Digital Deluxe
Digital Deluxe Edition zawiera Golden Touch Pack z pozłacanym driverem i putterem, a także 2K/adidas CodeChaos MyPLAYER Pack, zawierający buty adidas CodeChaos BOA Golf Shoes oraz personalizowaną koszulkę polo, spodnie i czapkę adidas / 2K CodeChaos, zaprojektowane przez firmę adidas, wyłącznie dla PGA TOUR 2K21. Gracze otrzymają też dodatkowo 2300 jednostek waluty, aby odblokować dodatkowe wyposażenie MyPLAYER i stylowo wyruszyć na pole golfowe!