Legend of Keepers W tej oryginalnej mieszance Dungeon Management i Roguelite poprowadzisz swoją karierę jako Menedżer Lochów! RogueDefender Każda tura będzie inna, ale gracze zachowają niektóre bonusy swojego Mistrza pomiędzy kolejnymi turami. Jak już wspomnieliśmy, nasza gra jest mieszanką Roguelite i Dungeon Management. Jak to osiągnęliśmy? Przeprowadzając wiele testów, aby znaleźć idealną równowagę między zarządzaniem a fazami lochów!" Faza lochów Najpierw będziesz musiał zaplanować obronę przed grupą poszukiwaczy przygód. Sprawdź ich statystyki i odporność, a następnie umieść najlepsze pułapki i potwory, aby ich pokonać! Kiedy uznasz, że loch jest gotowy, rozpocznij czołganie! Będziesz mógł wtedy obserwować śmierć tych bohaterów! To odwrócony dungeon crawler: bohaterowie będą poruszać się po lochach i uruchamiać pułapki, które umieściłeś. Gdy grupa poszukiwaczy przygód napotka grupę potworów, które umieściłeś w swoim lochu, dojdzie do walki turowej! Defend The Rook: Taktyczna walka planszowa roguelike z elementami tower defense. Pokonaj hordy najeźdźców, aby pozostać przy życiu i ocalić krainę! Rozmieść swoich bohaterów, aby przechytrzyć wroga! Ciesz się więcej taktyki niż przeciętna gra TD, walcząc z falami wrogów. Odwróć los najeźdźców za pomocą niszczycielskich zaklęć! Pokonaj przeciwności losu i przechytrz wroga. Buduj i ulepszaj swoje wieże, aby przetrwać atak! Aby przetrwać, będziesz musiał wykorzystać nie tylko spryt i waleczność swoich bohaterów! Staranne rozmieszczenie wież i ulepszeń będzie konieczne, aby zapewnić zwycięstwo. Umieszczaj pułapki i barykady, aby bronić swojego zamku! Używaj ich mądrze, aby zmylić najeźdźców. Siej spustoszenie w ich szeregach i rozbijaj ich starannie wypielęgnowane szeregi! Zostań mistrzem i uratuj królestwo! Czy masz to, czego potrzeba, aby ocalić krainę? Wskocz do gry i ciesz się zestawem proceduralnie generowanych turowych bitew roguelike jak żaden inny! Każda bitwa jest wyjątkowa.