Crowalt: Traces of the Lost Colony
Crowalt: Traces of the Lost Colony jest przygodową grą, łączącą tradycyjny storytelling z nowoczesną grafiką pikselową. Młody poszukiwacz przygód Hugh Radcliff jest na tropie jednej z największych tajemnic historii: Zaginionej Kolonii. Zmagaj się z piratami, zanurz się w rytuały tubylców, odkrywaj konspiracje i dokonuj trudnych decyzji na swojej wyprawie po odkrycie prawdy! TAJEMNICA, NIEROZWIĄZANA PRZEZ 150 LAT Grupa ludzi, którzy założyli pierwszą kolonię w Ameryce w 1587 zniknęła w tajemniczych okolicznościach, wkrótce po przybyciu. Pozostała po nich jedynie nazwa wyspy wyryta na drzewie: "Crowalt". Teraz jest rok 1737. Młody i ambitny łowca przygód Hugh Radcliff podąża za śladami Zaginionej Kolonii by dokonać swojego pierwszego, wielkiego odkrycia. W Crowalt, do którego przybył, żyją teraz inni ludzie. Radcliff zamierza przetrząsnąć wyspę i w związku z tym na pewno wpakuje się w tarapaty, próbując dowiedzieć się co się stało z Zaginioną Kolonią.