Iron Harvest - Deluxe Edition
Wersja Deluxe Edition zawiera rozszerzenia „Roswiecka rewolucja” oraz „Operation Eagle”, zapewniające dostęp do nowych przygód w alternatywnej rzeczywistości 1920+.