SWORD ART ONLINE Fractured Daydream Premium Upgrade
Aktualizacja Premium zawiera strój Wild Joker oraz cyfrowy album i ścieżkę dźwiękową, których można używać w SWORD ART ONLINE Fractured Daydream. Aktualizacja Premium zawiera: - Strój Wild Joker - Cyfrowy album i ścieżkę dźwiękową Dołączona została też grywalna minigra.