Telling Lies
Gra o rozmowach prywatnych. „Telling Lies” to nowa gra wideo Sama Barlowa, twórcy „Her Story” i „Silent Hill: Shattered Memories”. Telling Lies to thriller śledczy z nieliniowym stylem przedstawiania fabuły. Skupia się na nagranych potajemnie rozmowach. W bohaterów wcielają się: Logan Marshall-Green, Alexandra Shipp, Kerry Bishé i Angela Sarafyan. Jak to wygląda? „Telling Lies” sadza gracza przed nieznanym laptopem, na którym znajduje się skradziona baza nagrań wywiadu. Nagrania pokazują dwa lata z życia prywatnego czterech osób, które łączy pewien szokujący incydent. Przeszukuj bazę danych, wpisując wybrane słowa, i oglądaj nagrania, w których te słowa padają, aby ostatecznie poskładać wszystko w spójną całość. „Telling Lies” to coś dotąd niespotykanego. Zapewnia intymne, pełne napięcia doświadczenie. Poznaj grę, w której to ty decydujesz, jak wygląda prawda.