Streets of Rogue
Streets of Rogue to rogue-lite, w którym to decyzje gracza, wolność i anarchia grają pierwszą skrzypce. Gra czerpie z szybkich rogue-lite'ów z widokiem z góry i rozwija je o swobodną, eksperymentalną i emergentną rozgrywkę, wzbogaconą o elementy głębokiej symulacji i RPG. Gra nie jest osadzona w lochach, a w żyjącym, wygenerowanym proceduralnie mieście, na którego ulicach napotkasz napędzane SI postaci z różnych środowisk, zajmujące się swoimi sprawami. Gracze zmierzą się z określonymi celami misji, które będą mogli spełnić w dowolny możliwy sposób, polegając na specjalnych właściwościach, przedmiotach i środowisku. Czy wcielisz się w żołnierza, który najpierw strzela, a potem zadaje pytania? Dyskretnego lekarza, który rozprawia się z przeciwnikami za pomocą chloroformu i rzutek usypiających? A może goryla, który oswabadza z klatek inne goryle, stając na czele małpiej armii?