League of Enthusiastic Losers
PRZYJAŹŃ Z PRZESZKODAMI Vitya i Volodya - dwaj najlepsi przyjaciele i bohaterowie naszej opowieści - płyną z trudem przez życie codzienne i starają się utrzymać na powierzchni. W obliczu eksmisji postanawiają odnaleźć skarb, który pomoże im w spłacie długu. W trakcie przygody poznają wielu nowych przyjaciół, będą świadkami niecodziennych (lub w oczach niektórych bardzo przeciętnych) wydarzeń jak na typowe osiedle mieszkaniowe. LIST DO LAT 90. Wybierz się na przejażdżke biało-czerwonym tramwajem po ulicach Moskwy po updaku ZSRR. Zmierz się z problemami młodego pokolenia wyzwolonej, choć nie do końca wolnej, Rosji. Poznaj codzienne życie w sąsiedztwie. Poczuj słodko-gorzki smak odnajdywania się w dorosłości. UROCZA HISTORIA Z PRAWDZIWEGO ZDARZENIA Zadecyduj o losie swoich bohaterów i poprowadź ich ku szczęśliwemu zakończeniu. Dzięki uroczej grafice przeniesiesz się w czasy, gdy internet był wynalazkiem Zachodu. Ciepła i otulająca ścieżka dźwiękowa wprowadzi Cię w nastrój emocjonalnej podróży.