Edna & Harvey: The Breakout - Anniversary Edition
Edna i Harvey powracają! Nagradzana gra przygodowa z nową oprawą graficzną! W ramach Edna & Harvey: The Breakout – Anniversary Edition ten klasyk od Daedalic otrzymał nową szatę graficzną i został całkowicie odświeżony, dlatego może się pochwalić wysokiej rozdzielczości grafiką, nową technologią czy intuicyjnym sterowaniem – czeka cię prawdziwie szalona przygoda. Ciesz się raz jeszcze tym zwariowanym, ulepszonym kultowym klasykiem z Edną i Harveyem lub odkryj to cudo po raz pierwszy! Czas zaszaleć! Gdy Edna się budzi, nie pamięta swojej przeszłości i nie wie, czemu jest w celi szpitala psychiatrycznego. Choć dziewczyna nie ma zielonego pojęcia, jak się tu znalazła, jedno jest pewne: chce się stąd wydostać! W końcu jest zdrowa na umyśle, co potwierdza jej gadający pluszowy królik Harvey. Para wspólnie próbuje uciec i spotyka naprawdę dziwne osoby: od mężczyzny w kostiumie pszczoły po udawane syjamskie bliźniaczki Hoti i Moti. Jednak dr Marcel, dyrektor szpitala, robi wszystko, by nie wypuścić Edny. Co on planuje? I dlaczego wymazano Ednie pamięć? Krok po kroku dziewczyna przypomina sobie czas, zanim trafiła do szpitala...