Rise of Insanity
W Rise of Insanity jako doktor psychologii odkryjesz najmroczniejsze zakątki ludzkiego umysłu. Pokonaj swój strach i dowiedz się co tak naprawdę przydarzyło się twojej rodzinie. Dokąd zawiedzie cię szaleństwo? Wciel się w rolę doktora psychologii i odkryj tajemniczą historię. Psychodeliczna, detektywistyczna opowieść, ulokowana w amerykańskich latach '70, zawierająca profesjonalne dialogi i realistyczną grafikę. Mroczna atmosfera niepewności ciągle otacza gracza, który eksplorując mnogie lokalizacje napotyka zagadki logiczne, czy eventy takie jak... latanie przez najgłębsze zakamarki ludzkiego umysłu. Pokonaj swój strach i dowiedz się co tak naprawdę przydarzyło się twojej rodzinie.