Gangs of Sherwood – Lionheart Edition
Przeżyj jak najpełniej swoją przygodę w Gangs of Sherwood dzięki prestiżowej Lionheart Edition. Zawartość: - Lionheart Skin Set: Noś z dumą barwy króla Ryszarda Lwie Serce podczas swojej krucjaty przeciwko uzurpatorowi uciskającemu Anglię. Ten zestaw zawiera 4 specjalne wzory stroju, pancerza i broni dla bohaterów gry. - Alan-a-Dale Alternative Skin: Należący do kompanii minstrel i lalkarz ma w zanadrzu więcej niż jeden kostium. Za każdym razem, gdy spotkacie się podczas wyprawy lub w kryjówce, jego wygląd będzie nieskazitelny. - Digital Artbook: Przenieś się świata science-fantasy w Gangs of Sherwood, przeglądając książeczkę pełną niepublikowanych nigdzie indziej ilustracji oraz szczegółowych informacji o nowej odsłonie legendy. - Digital Soundtrack: Słuchaj ścieżki dźwiękowej do gry zawsze, gdy masz na to ochotę. Gangs of Sherwood to emocjonująca gra akcji dla 1–4 graczy, osadzona w alternatywnym świecie Robina Hooda. Dzięki mocy kamieni filozoficznych armie szeryfa Nottingham są teraz silniejsze niż kiedykolwiek, a lud Anglii jeszcze nigdy nie cierpiał takiego ucisku… STAŃ NA CZELE POWSTANIA Wciel się w Robina, Marian, brata Tucka lub Małego Johna, czwórkę bohaterów, z których każdy ma unikalny, możliwy do dostosowania styl walki. Ruszaj do boju, aby odbierać bogatym i wyzwolić lud od ciemiężcy. Od lasu Sherwood po latającą fortecę szeryfa na twojej drodze staną wymagający przeciwnicy. Połącz style walki różnych bohaterów, aby pokrzyżować plany tyranowi i walczyć z ulepszonymi żołnierzami, potężnymi machinami wojennymi oraz groźnymi bossami. ODBIERAJ BOGATYM I DAWAJ BIEDNYM… A TAKŻE SOBIE! Ratuj niewinnych i popraw swoją reputację, aby odblokować nowe ulepszenia i bardziej niszczycielskie kombinacje. Wydaj swoje ciężko zapracowane złoto u kupców, aby ulepszyć wyposażenie i spersonalizować umiejętności w celu dostosowania ich do swojego stylu walki. TRYB WSPÓŁPRACY DLA 4 GRACZY Wykonuj coraz więcej imponujących kombinacji i współpracuj z pozostałymi członkami drużyny, aby działać jeszcze skuteczniej. Spotykaj się z przyjaciółmi w swojej kryjówce, gdzie przed wyruszeniem na misję możecie obmyślić najlepszą strategię, którą następnie wcielicie w życie na polu bitwy.