Empire of Sin - Deluxe Edition
Ulepsz grę do wersji Deluxe Edition, aby uzyskać dostęp do: pakietu Mobster Pack zawierającego czwórkę grywalnych gangsterów (których można zwerbować), zestawu Golden Weapon Set zawierającego trzy ekskluzywne skórki broni oraz efekty dźwiękowe broni „Romero”, a także do wyjątkowej animacji egzekucji dla twojego bossa – Curb Stomp Execution. Empire of Sin to nowa gra strategiczna od Romero Games oraz Paradox Interactive, która rzuca cię w samo serce bezwzględnego, przestępczego półświatka Chicago w erze prohibicji lat 20. XX wieku. Wciel się w jednego z czternastu prawdziwych lub inspirowanych faktycznymi postaciami szefów mafii, takich jak Al Capone, Stephanie St. Clair lub Goldie Garneau, po czym przekształć swój szemrany gang w imperium zbrodni. Zarządzaj najróżniejszymi przedsięwzięciami i chroń swój teren przed wpływami innych grup. Najwyższy czas dostać się na sam szczyt i tam pozostać. Porusz w sobie ukryte pokłady cwaniactwa!