The Suicide of Rachel Foster + Artbook
Wydanie zawiera grę „The Suicide of Rachel Foster” oraz album z grafikami. 1993 HRABSTWO LEWIS AND CLARK, MONTANA, USA Dziesięć lat temu Nicole, będąc nastolatką, porzuciła wraz z mamą rodzinny hotel, gdy odkryły romans ojca, Leonarda, z Rachel, dziewczyną w jej wieku. Romans zaowocował ciążą, a Rachel wkrótce popełniła samobójstwo. Po śmierci obojga rodziców Nicole pragnie spełnić ostatnią prośbę swojej matki, czyli sprzedać hotel i zadośćuczynić rodzinie Rachel. Powraca do hotelu wraz z prawnikiem, aby ocenić stan niszczejącej konstrukcji. Nagłe załamanie pogody sprawia, że Nicole jest zmuszona pozostać w okazałym górskim pensjonacie i za pomocą starego telefonu komórkowego skorzystać ze wsparcia Irvinga, młodego pracownika Federalnej Agencji Zarządzania Kryzysowego. Z jego pomocą Nicole bada tajemnice, które okazują się dużo większe, niż mogliby przypuszczać mieszkańcy doliny. To historia o miłości i śmierci, w której smutek i tęsknota splatają się w przejmującą opowieść o duchach.