Metaphor: ReFantazio
Zamów w przedsprzedaży i otrzymaj zestawy przedmiotów w grze. Wykorzystasz je podczas epickiej przygody, która na ciebie czeka. 1. Archetype EXP Chest Set ・10x Hero's Incenses (zwiększa doświadczenie postaci Archetype o 100) ・5x Hero's Fruits (zwiększa doświadczenie Archetype o 500) 2. Adventurer’s Journey Pack ・30 000 Reeve (waluta w grze) ・5x Expensive Medicines (przywraca 200 HP jednemu sojusznikowi) ・5x Revival Medicines (ożywia sojusznika) ・3x Magical Breads (stopniowo przywraca MP podczas przebywania w lochu) ・2x Stale Blackbreads (zadaje jednemu wrogowi 300 pkt obrażeń typu Almighty) *Element stanie się dostępny w miarę postępu fabuły. *W sprzedaży do 10 października 2024 r., godz. 23:59 czasu lokalnego Twórcy gier Persona 3, 4 i 5 przedstawiają Metaphor: ReFantazio – wyjątkowy fantastyczny świat, w którym twoja postać uda się na wyprawę razem z towarzyszką, wróżką Gallicą, by zdjąć klątwę z zaginionego księcia. Decyduj o swoim przeznaczeniu, zmierz się z lękami i przebudź uśpione w twoim sercu magiczne moce Archetype. Robiąc to, odblokujesz możliwość przekierowywania i łączenia zdolności unikalnych klas. Wzmacniaj więzi i buduj swoją drużynę, aby pokonać potężnych wrogów i odkryć prawdę o królestwie. Główne cechy: – Za dnia wypełniaj misje, przemierzaj lochy i szukaj skarbów. Nocą wzmacniaj relacje, buduj więzi i rozwijaj cnoty. Podejmuj mądre decyzje: dobre zarządzanie czasem to klucz do osiągnięcia celu. – Gauntlet Runner zabierze cię do odległych lochów i miast rozsianych po rozległym świecie. Odkrywaj piękne krajobrazy w oprawie porywającej muzyki, angażującego interfejsu i przerywników anime. – Porywający system walk oparty na połączeniu rozgrywki turowej z grą w czasie rzeczywistym. Personalizacja drużyny mocami Archetype pozwala wpływać na przebieg przygody. – Tajemnicza i ekscytująca opowieść w świecie, w którym ludzie muszą walczyć z własnymi lękami. Dołącz do gry o wysoką stawkę w Royal Tournament. Czeka cię wiele godzin wciągającej eksploracji.