Journey To The Savage Planet: Employee Of The Month
Ostateczna edycja przezabawnej pierwszoosobowej gry przygodowej „Journey to the Savage Planet”! W pełni zoptymalizowana dla nowego sprzętu, działająca w 60 klatkach na sekundę, a także zawierająca wszystkie poprawki, wszystkie soczyste zawartości DLC i nawet kilka nowych filmików. Trafiasz na odległą, obcą planetę na zlecenie swojej częściowo kompetentnej firmę – Kindred Aerospace. Masz za zdanie znaleźć nowy dom dla ludzkości! Na miejscu okazuje się, że planeta jest pełna wyzwań, humoru i niespodzianek. Niestety firma Kindred zapomniała wyposażyć cię w niezbędny sprzęt, więc musisz go znaleźć czy nawet własnoręcznie stworzyć. Graj samodzielnie lub w kooperacji dla dwóch graczy, odkrywając piękny, zaskakujący świat, aby ostatecznie rozwiązać tajemnicę, która kryje się w jego sercu, oraz zdecydować, czy chcesz wrócić na Ziemię! Cztery wyjątkowe biomy, każdy z własną fauną i florą do zbadania. Dziesiątki dziwacznych stworzeń do znalezienia, skatalogowania i sfotografowania. Mnóstwo narzędzi, broni oraz przedmiotów do rzucania pozwoli ci zmierzyć się z wyzwaniami na swój własny sposób! Buty odrzutowe! Chwytak! Granaty z kwasem! I to nie wszystko! Będziesz się śmiać, będziesz wiwatować, będziesz odkrywać tajemnice – a wszystko to możesz zrobić ze swoim najlepszym przyjacielem!