Archaica: The Path Of Light
Archaica: The Path Of Light to utrzymana w niezwykłym klimacie gra logiczna z laserami i lustrami, która otwiera przed graczem pełen wymagających zagadek tajemniczy świat pradawnej cywilizacji. W grze wcielamy się w Powiernika Światła, który musi przejść legendarną Ścieżkę Światła Starożytnych, by uchronić świat przed zbliżającą się katastrofą. Podczas podróży przez niezwykłe krainy przywracamy do życia tajemnicze artefakty, odkrywamy sekrety obcej cywilizacji oraz poznajemy prawdziwe przeznaczenie Ścieżki Światła.