The Swords of Ditto: Mormo's Curse
The Swords of Ditto to kompaktowa gra RPG akcji, w której każdy nowy bohater toczy nieustającą walkę ze złą czarodziejką Mormo i przeżywa inne przygody. Przemierzaj piękny, choć niebezpieczny świat, odwiedź niebezpieczne lochy, poprawiaj umiejętności swojego bohatera w uroczej wiosce i pokonaj zło, które zalęgło się na wyspie. Uwolnij moc mistycznego miecza Ditto i zagraj ze znajomym w trybie współpracy, by wyruszyć na niezapomnianą wyprawę pełną wyjątkowych postaci, wspaniałych łupów i bohaterskich bitew!