May’s Mysteries: The Secret of Dragonville
May's Mysteries: The Secret of Dragonville to chwalona przez recenzentów gra, oferująca graczom niezapomnianą przygodę zawierającą cztery pięknie narysowane krainy, 80 zróżnicowanych lokacji, 50 postaci i ponad 270 zagadek do rozwiązania! W grze wcielimy się w postać May, inteligentnej i charyzmatycznej dziewczynki, która wyrusza na poszukiwanie swojego zaginionego brata. Przemierzając fantastyczne lokacje, gracze stawią czoła zagadkom logicznym, pomysłowym wyzwaniom rytmicznym oraz elementom rozgrywki znanym z przygodówek typu hidden object. W poszukiwaniu wskazówek dotyczących brata May pomogą również ręcznie malowane fantastyczne postacie.