Unikalna, wybuchowa mieszanka platformówki i arkanoida! Uderzaj piłkę! Przemieszczaj się i skacz! Rozwalaj cegły! Niszcz wrogów! Zniszcz wszystko, co można zniszczyć! Unikaj pocisków wroga i atakuj w odpowiedzi, stale rosnąca złożoność nie pozwoli Ci się nudzić. Przejdź ogromną liczbę poziomów, korzystając ze swojej celności i szybkości reakcji. Ładna grafika i muzyka pomogą Ci w tej trudnej podróży pełnej wrażeń! Jeśli jesteś miłośnikiem platformówek lub arkanoidów, uwielbiasz solidną złożoność i masz wytrzymałość — ta gra jest dla Ciebie. Jeśli ostatnie dwa punkty nie dotyczą Ciebie, gra ma również tryb łatwy.