Merge 10th Anniversary Bundle
Sparklite to przygodowa gra akcji osadzona w wymyślnej, nieustannie zmieniającej się krainie Geodia. Angażując się w akcję typu top-down, walcz z przeciwnikami za pomocą arsenału gadżetów, broni i sprzętu. Odkrywaj niebezpieczne zakątki proceduralnie generowanego świata, pokonaj tytanów przemysłu górniczego i okiełznaj potęgę Sparklite! Stranded Sails – Explorers of the Cursed Islands to osadzona w otwartym świecie, łącząca elementy eksploracji i uprawy gra przygodowa pełna ekscytujących misji! Jesteś rozbitkiem na tajemniczym archipelagu. Musisz walczyć o przetrwanie, rozwiązać tajemnice kryjące się w sercu wysp, a następnie uciec! Prowadź uprawę, twórz przedmioty i gotuj, aby przetrwać, budując obóz dla ocalałych. Pragnąc zbudować nowy statek, którym uciekniesz z archipelagu, wybierasz się w podróż po licznych wyspach pełnych przydatnych skarbów i przedmiotów! Oto najlepsze usługi pocztowe – samodostarczające się kartony! Unbox – Newbie’s Adventure to wyjątkowa gra platformowa z zastosowaniem… zjawisk fizycznych. Baw się w epickiej przygodzie dla jednego gracza lub zgarnij do czterech znajomych i lokalnie rozgrywajcie wyścigi, bitwy i wyzwania! Vaporum to zainspirowana klasykami gatunku steampunkowa gra RPG typu dungeon crawler, wykorzystująca skokowy system poruszania się. Bohater, wyrzucony na brzeg wyspy leżącej pośrodku oceanu, staje naprzeciw tajemniczej gigantycznej wieży. Musi się dowiedzieć, co to za miejsce, co się w nim wydarzyło i przede wszystkim – kim jest.