Seria Sniper Ghost Warrior jest rozpoznawana wśród graczy dzięki swojemu bezkompromisowemu podejściu do roli snajpera. Edycja Sniper Ghost Warrior Contracts & SGW3 Unlimited Edition to równie bezkompromisowa oferta dla wszystkich, którzy chcą doświadczyć wszystkiego, co najlepsze w dwóch ostatnich częściach serii! Wraz z edycją Unlimited otrzymasz podstawowe dwie gry: Sniper Ghost Warrior Contracts oraz Sniper Ghost Warrior 3, a także mnóstwo DLC zawierających dziesiątki godzin misji dla jednego gracza, dodatkowych broni i skórek broni oraz innych opublikowanych uprzednio dodatków.