Mainframe Defenders
MAINFRAME DEFENDERS - retrofuturystyczna gra taktyczna. Komputerowy wirus przeostał się do centrum badawczego „Gwiazdozbiór”. Więkzość robotów w centrum została zainfekowana. Kieruj drużyną składającą się z 4 prototypów, aby obronić Mainframe. Będziesz odpierać szturmy, niszczyć fabrykatory, ściągać wartościowe dane, bronić zarażonych węzłów i wiele innych rzeczy po drodze do najdalszych zakamarków centrum. Pokonuj ograniczenia i neutralizuj wady przedmiotów, twórząc własne mocne kombinacje. Eliminuj przeciwników za pomocą różnych taktyk: przegrzewaj, nękaj korozją, pochłaniaj ciosy i strzelaj w odwecie. Nie ograniczaj się tylko jedną strategią – wróg może mieć zdolność do przeciwdziałania pojedynczym taktykom. Ale przede wszystkich: musisz obronić Mainframe!