The Yakuza Remastered Collection for Windows 10
Doświadcz sagi Kazumy Kiryu ze wspaniale zremasterowanymi grami Yakuza 3, 4 i 5. Poprawione treści i odświeżone lokalizacje w rozdzielczości 1080p i 60 klatkach na sekundę sprawiają, że nocne życie w Kamurocho wygląda lepiej niż kiedykolwiek.