Dex - Enhanced Version
Odkryj prawdę kryjącą się za enigmatyczną sztuczną inteligencją dążącą do osobliwości - teoretycznego punktu, w którym SI przewyższy ludzką inteligencję i konieczne będzie zrewidowanie wszystkich założeń dotyczących przyszłości. Jaką odegrasz rolę w tej historii? Poznaj futurystyczne miasto Harbor Prime i jego mieszkańców. Podejmuj liczne wyzwania, przemierzaj oświetlone neonami ulice i rozwijaj swoją postać, stosując implanty oraz ucząc ją nowych umiejętności. Gra Dex powstała jako hołd złożony klasycznym komputerowym RPG-om z lat 90. Dzięki niej staniesz się częścią żywego, cyberpunkowego świata i sam zdecydujesz, jaką ścieżką potoczą się jego losy.