Wobbledogs Console Edition
Wobbledogs to symulacja zwierzaka 3D, w której hodujesz własną sforę szybko mutujących psów. Symulacja obejmuje nie tylko ich zachowanie, ale nawet zawartość trzewi! To niewymagająca gra z otwartym światem dla graczy w każdym wieku, którzy chcą opiekować się wirtualnymi zwierzakami w zaskakującym, wyjątkowym i bezstresowym środowisku. Na początku psy są stosunkowo normalne, ale w miarę postępów w grze i zmianach w ich liniach ewolucyjnych mutują i zaczynają zachowywać się w zaskakujący sposób. Psy mają wysoce zmienne ciała kontrolowane przez symulowany system genetyczny. Wraz z wiekiem okresowo wchodzą w stan poczwarki i fizycznie mutują. Pokarmy, które jedzą, wypełniają ich jelita różnorodną florą bakteryjną. Flora ta wpływa na mutacje psów, pozwalając ci tworzyć i kształtować je tak, aby pasowały do twojego własnego wyobrażenia psiej (nie)doskonałości! Psy potrzebują miejsca, które mogą nazwać domem i to od ciebie zależy stworzenie atrakcyjnego siedliska, które pomoże im się rozwijać. W trakcie gry uzyskasz dostęp do coraz większej liczby przedmiotów i dekoracji. Połącz pokoje i udekoruj je tak, jak chcesz. Zapewnij swoim psom relaksujące miejsce do spania, stwórz labirynt, a nawet uprawiaj ogród. Gra nie posiada wbudowanych celów, więc możesz nadać priorytet temu, co lubisz najbardziej! Psy w grze są podlegają fizycznej symulacji, co dodaje warstwę wyjątkowości do prawie każdej wykonywanej przez nich akcji. Dwa psy o różnych strukturach ciała będą doświadczać świata na różne sposoby. Psiaki mają też unikalne cechy osobowości, które wpływają na ich zachowanie oraz na ich interakcje z innymi psami i przedmiotami. Wobbledogs zostało zaprojektowane tak, aby sprawiać przyjemność nawet przy biernej obserwacji, ale bezpośrednia interakcja z psami jest równie satysfakcjonująca! I to niezależnie od tego, czy się je głaszcze, aby złagodzić stres, czy też bawi się ze szczeniakiem, aby zobaczyć, jak przewraca się przez kojec, czy też pomaga swojemu psiemu towarzyszowi w uwolnieniu po tym, jak wcisnął się w szczególnie ciasną przestrzeń. Te psy starają się jak mogą, ale czasami potrzebują dodatkowej pomocy!