Spooky Bundle: From Shadow & Apocalipsis
From Shadows : Okrutny Wilkołak i przebiegły Wampir - stworzenia ciemności zrodzone z gniewu i krwi są ostatnią nadzieją dla świata opanowanego przez czarną magię. Prowadzeni przez tajemniczego mędrca, Corneliusa, będą musieli stawić czoła piekielnym hordom demonów i walczyć na 21 rozległych poziomach, zanim uda im się pokonać NAJWIĘKSZE ZŁO! Apocalipsis: W Apocalipsis wcielasz się w postać Harry'ego, dla którego utrata ukochanej była końcem jego świata. Teraz musi wyruszyć do dziwnych, nieprzyjaznych i nawiedzonych krain, aby ją odzyskać. Na swojej drodze spotka fantastyczne stworzenia rodem z wizji XV i XVI-wiecznych artystów, takich jak Hans Holbein czy Albrecht Dürer. W Apocalipsis statyczne drzeworyty zaczynają żyć własnym życiem, tworzą zupełnie nowy świat inspirowany Księgą Apokalipsy i estetyką Danse Macabre - świat pełen strachu, śmierci i chorób. Jednak w tych złowrogich krainach wciąż jest miejsce na prawdziwą miłość... Apocalipsis to także pierwsza odsłona najlepiej sprzedającego się zespołu blackmetalowego Behemoth w świecie gier wideo. Z muzyką Behemotha ukrytą w rozgrywce i narracją Nergala (złowieszczego lidera zespołu), jest to piekielne doświadczenie!