Isonzo - First Wave Edition
Isonzo Edycja Pierwszej Fali, çok çeşitli görsel özelleştirme seçenekleri içerir: Dört DLC'den 140 öğe: "Seçkin Birimler", "Kıdemli Asker Birimleri", "Yedek Birimler" ve "Alp Birimleri". Aralarından seçim yapabileceğin düzinelerce üniforma, aksesuar ve bıyık ile savaş alanında dikkatleri üzerine çekebilirsin. Pakiet „Jednostki elitarne” zawiera jedne z najsłynniejszych jednostek spotykanych na froncie włoskim, z których wiele wyposażonych jest w przykuwające wzrok wyspecjalizowane plecaki! Od bersalierów z rowerami po strasznych „Bośniaków” walczących w szeregach Austro-Węgier i nie tylko – z dodatkiem pięciu par wąsów i trzech ozdób twarzy. Pakiet „Jednostki weteranów” zawiera nadszarpnięte walką mundury dla najsłynniejszych jednostek spotykanych na włoskim froncie: włoskiej brygady z Sardynii, bersalierów i austro-węgierskich honwedów. Ponadto zawiera pięć par wąsów i cztery ozdoby twarzy, a także po jednej twarzy dla każdej frakcji. Pakiet „Jednostki rezerwy” zawiera wyjątkowe mundury jednostek wystawianych głównie na drugiej linii, od włoskiej żandarmerii wojskowej „Carabinieri Reali” po austro-węgierskich „Standschützen”, wezwanych do obrony gór w Tyrolu. Dodatkowo znajdziemy tu cztery pary wąsów i cztery ozdoby twarzy, a także po jednej twarzy dla każdej frakcji. Pakiet „Jednostki alpejskie” zawiera mundury i sprzęt wykorzystywane przez żołnierzy w trakcie zimy, a także kilka szorstkich bród! Włoskie jednostki mogą skorzystać z białego kamuflażu, a żołnierze Austro-Węgier dopiąć swoje ciężkie płaszcze na ostatni guzik. Zestaw dopełnia pięć par wąsów i bród oraz trzy ozdoby twarzy i po jednej twarzy dla każdej frakcji.