Meow Motors
Poznaj nowe arkadowe wyścigi gokartów, w których głównymi bohaterami są koty. Będziesz grał jako jeden z dziesięciu wyjątkowych kotów, które na pewno będziesz pamiętał ze swoimi unikalnymi postaciami i moralnością. Musisz pokonać trudności z torami wyścigowymi, omijając miny i bomby, zatrzymać zawodników z niesamowitymi narzędziami i zbierać bonusy w drodze do mety. W grze znajdziesz: - Dynamiczna rozgrywka z trzema różnymi trybami: wyścig w kółku, dryfowanie i "uderzenie" - 20 różnych torów wyścigowych, w których będą rywalizować kocięta - 10 kotów o wyjątkowych zdolnościach, które pozwolą Ci uzyskać przewagę w wyścigach - 10 bonusów z unikalnymi efektami, aby pokonać swoich konkurentów - Naładuj bonusy i uzyskaj potężniejszy efekt! - 10 stylowych gokartów i więcej Wybierz swojego kociaka i rozpocznij swój pierwszy zwariowany wyścig!