Diorama Dungeoncrawl - Master of the Living Castle
Średniowieczne fantasy spotyka styl retro w tej przygodzie side scrolling w środowiskach 3D low-poly! Gra inspirowana 16-bitowymi tytułami pełnymi akcji, Diorama Dungeoncrawl, wnosi oldskulowe wyzwania i styl do środowisk 3D low-poly! Walcz z potworami i unikaj pułapek podczas misji, której celem jest odzyskanie serca Żyjącego Zamku. Eksploruj mgliste lasy, tajemnicze budowle, wieże i lochy, aby zmierzyć się z potężnym nekromantą, który prowadzi siły ciemności! Gra Diorama Dungeoncrawl, której sercem jest przygodowa rozgrywka hack and slash w stylu side scrolling, przynosi świeże, artystyczne motywy do znanej mechaniki pełnej akcji! Zmierz się z hordami szkieletów, nietoperzy i goblinów! Zręcznie unikaj podstępnych pułapek i staw czoła przerażającym bossom. Biegaj, skacz i machaj swoim potężnym młotem. Jednak uważaj na pociski wrogów, które zmierzają ku tobie ze wszystkich kierunków! Czy przeżyjesz i przywrócisz pokój w królestwie?