Murder Diaries 3 - Santa's Trail of Blood
W tej grze abstrakcyjnie śledzisz narrację młodego mężczyzny, który powoli, ale pewnie staje się szalony. To prowadzi cię prosto w sam środek ekscytującej sprawy o morderstwo, a tajemnica morderstwa ujawnia się, gdy słuchasz zeznań świadków, przyjaciół i krewnych. Cała gra ma nieco świąteczny smak - jednak nie rozgość się, gra nie da ci miłego i ciepłego uczucia, ale raczej skonfrontuj cię z zimną i surową rzeczywistością, ponieważ ekscytująca fabuła gry pozostawi cię z zimny dreszcz wzdłuż kręgosłupa. Ta gra jest obowiązkowa dla każdego prawdziwego fana thrillerów i każdego, kto lubi tajemnicę morderstwa, która wykracza poza zwykłe opowiadanie historii. Jak działa rozgrywka? Będziesz grał jako swobodnie unoszący się duch podobny do stworzenia. Zasadniczo jako dusza kogoś, kto przeżywa tę historię. Jesteś bardzo mały w porównaniu z otoczeniem i możesz swobodnie latać po okolicy. Zaczynasz od eksploracji okolicy i cieszenia się uczuciem latania, a także delikatną, ale tajemniczą muzyką w tle. Niedługo po rozpoczęciu eksploracji znajdziesz pierwszy fragment pamięci. Możesz zbierać fragmenty pamięci, aby kontynuować historię i rozwijać ogólną narrację. Historia opowiada o młodym chłopcu, o jego życiu io tym, jak wszystko się zmienia. Jest ustawiony jako ekscytująca tajemnica morderstwa i działa jako kontrast z nieco spokojną i przyjemną rozgrywką. Pierwsze poziomy są dość proste, ale im dalej idziesz, tym bardziej surrealistyczne i abstrakcyjne stają się poziomy. Gdy skończysz rozdział, zbierając wszystkie fragmenty pamięci i ukończysz ogólną historię poziomu, przejdziesz do następnego rozdziału.