Tears of Avia
Dostosuj drużynę do stylu gry – Tears of Avia to taktyczna, turowa gra RPG z elementami strategii, która nagradza graczy przykładających uwagę do składu i umiejętności drużyny. Starannie dobierz klasy – łucznika, wojownika, maga, awanturnika i kapłana – i ich umiejętności, aby stworzyć drużynę dostosowaną do Twoich preferowanych taktyk.