Indie Darling Bundle vol. 2
Cztery ulubione trzema niezależne od Digerati! Zestaw zawiera gry Bleed 2, Slayaway Camp: Butcher’s Cut oraz The Aquatic Adventure of the Last Human. The Coma: Recut – Wróć do mrocznych korytarzy liceum Sehwa w zremasterowanej wersji ręcznie rysowanego, kultowego survival-horroru produkcji koreańskiej. Bleed 2 – Wściekle dynamiczna gra arkadowa akcji, w której gracz ponownie wciela się w różowowłosą Wryn. Największa i jedyna bohaterka na świecie musi uratować Ziemię przed najeźdźcami z kosmosu. Slayaway Camp: Butcher’s Cut – Zabójcza gra logiczna i pełen czarnego humoru hołd złożony horrorom z lat 80-tych. W grze wcielasz się w Skullface’a, dyszącego żądzą zemsty maniakalnego zabójcę. The Aquatic Adventure of the Last Human – Przemierzaj świat po upadku ludzkości w tej urzekającej grze przygodowej, która rozgrywa się pod wodą. Odkrywaj przyrodę, spotykaj monstrualne bestie i pozwól, aby ciekawość poprowadziła cię śladami wymarłego gatunku.