Aery - Last Day of Earth
„Aery – Last Day of Earth” to oparta na fabule gra eksploracyjna w 3D, w której sterujesz małym ptaszkiem, który odbywa bez przemocy podróż w czasie, przestrzeni i różnych wymiarach, aby odkryć alternatywną rzeczywistość dla naszej planety. Wybierz się w podróż przez spokojne, ekscytujące i różnorodne wymiary i odkryj różne przyszłości, których sama Ziemia może doświadczyć w niedalekiej przyszłości. Ciesz się uczuciem latania i wiatru przeszywającego Twoje pióra, szukając lepszej przyszłości dla nas wszystkich. Gra mocno opiera się na teorii strun, więc przygotuj się na eksplorację wielu pokręconych, ekstremalnych lub nieco abstrakcyjnych rzeczywistości.