Empire of the Ants - Pre-order
Zamów grę teraz w przedsprzedaży, aby otrzymać następujące bonusy: - Wczesny dostęp od 2024-11-04 Weź udział w exodusie skazanej na zagładę kolonii Przeżyj wciągającą podróż i broń swojego terytorium w taktycznych i strategicznych bitwach w mikroskopijnym świecie o imponujących proporcjach. Zostań mrówką nr 103 683, Zbawicielem mrówek: poprowadź swoją kolonię, odbuduj wasz dom, chroń go, spraw, aby prosperował i podbijaj nowe terytoria w różnych porach roku. Eksploracja, strategia, umiejętności bojowe i sojusze z lokalną dziką przyrodą będą kluczem do zwycięstwa w obliczu wielu czekających Cię wyzwań. Gra zainspirowana jest bestsellerem Bernarda Werbera, Imperium mrówek, i oferuje strategiczne wrażenia zbliżone do kultowej serii książek. CECHY GRY - Rozpocznij niezwykłą przygodę W tej trzecioosobowej grze wcielisz się w postać odważnej mrówki i odkryjesz wyjątkowe zdolności, które pomogą Ci podczas walki i eksploracji. - Eksploruj fascynujące środowiska i poznaj lokalną faunę Dzięki możliwościom silnika Unreal Engine 5 gra przeniesie Cię do fotorealistycznego lasu, gdzie zapoznasz się i wejdziesz w interakcję z innymi mrówkami oraz pozostałymi mieszkańcami lasu. - Fabuła oparta o zmieniające się pory roku Mechanika oraz tło gry zmieniają się wraz z rytmem pór roku oraz dnia i nocy. - Kampania dla pojedynczego gracza i rozgrywka wieloosobowa Gra strategiczna z progresywnym i skalowalnym poziomem trudności: stawiaj sobie własne wyzwania lub wyzwij znajomego na pojedynek w ekscytujących bitwach.