Warstone TD Gold Edition
Warstone TD to Tower Defense z elementami RPG, strategią i budowaniem miasta. Strachliwy wódz zbiera armię, która ma zamiar przejąć królestwo. Chłopi wołają o bohatera, pomóż im stawić czoła siłom tego strasznego złoczyńcy. Buduj budynki, aby wzmocnić swoją wioskę, szkol swoją armię i wyposaż swoich sojuszników. Szukaj kluczowej pomocy w innych wioskach, takich jak krasnoludy, amazońki i wiedźmy. Dzięki ich pomocy i wzmocnieniu twojej armii, prowadź misje, pokonaj najeźdźców i spraw, aby region ponownie stał się bezpiecznym miejscem. Razem jesteśmy silniejsi! W przeciwieństwie do zwykłych gier Tower Defense, Warstone TD ma unikalny sposób przywoływania obrońców (wieże reprezentowane przez sojuszników i armię gracza). Zaczynasz misję z dość pustą mapą i kilkoma kamieniami, na których możesz umieścić obrońców. W miarę postępu poziomu pojawia się więcej kamieni, a niektóre nawet spadają z wrogów, pozwalając je umieścić w dowolnym ważnym miejscu na mapie. Czasami pojawiają się potężne warstone, które dają znaczące bonusy dla określonych obrońców, gdy są umieszczone na nich. Możesz przywołać na kamieniach dowolną z podstawowych klas armii. Każda klasa ma swój własny specjalizacyjny szlak, rodzaj obrażeń, koszt w złocie oraz umiejętności specjalne. Dzięki tak dużej różnorodności obrońców i klas rozgrywki, istnieje ogromna liczba taktyk, co dodatkowo zwiększa możliwość ponownej gry! Dołącz do walki już dzisiaj w Warstone TD!